Vilkår og betingelser er som følger:
1. Alle kunder skal informere os, hvis de har kæledyr derhjemme.
2. Ved afbestilling gælder følgende betingelser;
2a) Annullering. Hvis du giver os besked senest to dage før kl. 12.00, vil du ikke blive opkrævet. Men undlader du at give besked inden for 24 timer, vil du blive opkrævet til den oprindeligt aftalte pris.
2b) Ved ombooking kan vi om muligt ombooke uden ekstra omkostninger. Men hvis vi ikke har mulighed for det, kan du enten beholde din booking eller annullere, i tilfælde af aflysning.
2c) Afbestillingspolitik for flytterengøring
Afbestilling kan ske 48 timer før rengøringstidspunktet, ellers vil der blive opkrævet fuld betaling. Afbestillinger skal ske på hverdage og skal meddeles vores kundeservice via telefon eller e-mail.
3. Kontraktperiode og opsigelse af husrengøring eller andre ydelser;
3.1) Disse generelle vilkår gælder fra det øjeblik, du har accepteret dem, og fortsætter indtil videre, så længe aftalen er gældende.
3.2) Gældende aftaler gælder indtil videre uden bindingstid og kan af begge parter opsiges til opsigelse med øjeblikkelig virkning. Vedrørende serviceaftaler, der bestilles efter aftalens udløb, er du bundet af ombooking/afbestillingsreglerne.
3.3) Hvis der er særlige grunde, har vi ret til med øjeblikkelig virkning at hæve aftalen eller undlade at udføre Husstandsrelaterede ydelser hos dig. Særlige årsager kan være, at:
a) arbejdsmiljøet for vores personale i dit hjem er substandard eller usundt;
b) samarbejdet mellem dig og vores personale ikke fungerer, eller
c) at du ikke betaler fakturaen trods en rykker.
d) Du forsøger at ansætte vores medarbejdere sort.
4) Pris for husholdningsydelser og betaling
Alle fakturaer sendes sidst på måneden og du har de følgende 8 hverdage til at betale fakturaen.
Alle betalinger sker via bankoverførsel angivet på fakturaen. Ved forsinket betaling udsendes rykker med gebyrer.